dinsdag 27 maart 2012

One year ago.

heee lieve followers,

Jullie weten allemaal wel dat 27-03-2011 de dag was voor vele beliebers. Vandaag is het 27-03-2012 dat betekent een jaar geleden. De beste dag uit het leven van vele beliebers. En ik was er precies een jaar geleden bij.....

Tumblr_ls7b2krwyh1qidcw1o1_500_large


Voor mij was het ook een dag om nooit te vergeten en een dag uit duizenden. Ik heb me die dag een partij druk gemaakt over hoe ik eruit zag en of die me misschien aan zou kijken. Het werd de avond van me leven. Ik heb die avond meegezongen, geschreeuwd en gedanst net zoals alle andere beliebers. En heb nog 2 maanden lang gek gedaan en gepraat over het concert. Zo geweldig had ik het. Elke keer als ik weer zo'n filmpje of foto terug kijk krijg ik weer de kriebels. Mijn dag en ook de dag van vele andere Hollandse beliebers. !!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten